Ego boost

Nu är jag tillbaka hos mamma igen.. mysigt att vara här. Vi har kollat på film och svullat med cola & godis, usch usch. Vi har också kollat resor till Australien, min kära mamma ska nämligen komma och hälsa på i April typ, WOHO!

Imorgon blir det träning med Paulina på morgon/förmiddagen, 2 pass efter varandra. Ett spinning och det andra kommer jag inte ihåg vad det var, men en sak vet jag.. Jag kommer vara helt död efter det. Sen behöver jag gå till barskolan och hämta mitt intyg på engelska. Kul och gå tillbaka o se skolan, saknar verkligen barskolan.

Nu ska jag fortsätta nörda desperate housewives, har 2 avsnitt kvar sen blir det snow buddies haha. Så söööta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0