Happiness is a mode, not a destination.

Denna vecka har jag vart på ett galet bra humör, rätt ovanligt om jag får säga det själv.. Har vart på bra humör på jobbet och toppat samtals statistiken flera dagar i rad och jag är riktigt stolt över mig själv. Tror jag trivs med mitt liv just nu, att jag även känner mig taggad på att träna är också rätt ovanligt. Hittills har jag gjort det varje dag emot min egna vilja och slitit ut mig fullständigt.

Och snart ska jag lämna allt, det är så många tankar som snurrar runt i huvudet. Det ska bli så j*vla kul men det kommer bli så svårt att läman familj och vänner hemma. Vill packa ner allihopa.. Det som är bra är att allt står egentligen stilla här hemma, alla kommer fortsätta med sina liv medans vi åker iväg på vårat livs äventyr och kommer komma hem och vara helt andra människor egentligen. Efter allt man kommer uppleva och att man tvingas på ett sätt växa upp för att kunna klara den här resan.

Det kommer vara helt klart värt spenderade pengar, kanske det bästa jag någonsin spenderat pengar på.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0