En liten uppdatering!

Inte uppdaterat på väldigt länge nu, vet aldrig vad jag ska skriva.. vad är en intressant blogg egentligen! Kommer att blogga när jag flyttar iväg till Australien men jag kände att jag vill skriva lite nu!

För tillfället händer det inte så mycket, det är massa strul på jobbet då "teamledaren" har slutat så just nu jobbar jag ingenting. Ligger dock på schema hela november så det är skönt att ha det som ett tidsfördriv nu innan det bär av mot varmare breddgrader!

Ser fram emot våran resa något frukansvärt och jag vill inget annat än att kliva på det där planet och vinka bye bye till sverige. Känner mig galet less på det här landet så det här passer mig helt perfekt. Har redan börjat fundera vad man ska packa, i och med att man inte får ha med sig extra bagage och vi med stor sannolikhet kommer shoppa i Australien så blir det en lätt resväska den här gången. Jag som alltid har haft med hela livet i en väska för att vara borta 1 vecka. Nu är det 6 månader, fast jag har funderar jäkligt mycket över det där. Och jag tror faktiskt att jag kommer bli kvar längre än så. Sverige har man sett i 20 år nu, dags för lite omväxling!

Utöver mina funderingar kring resan så tar jag det mest lungt, var på bio med Josefin & Paulina igår och såg Paranormal Activity. Galet läskig film, trodde faktiskt inte att jag skulle kunna sova efter det. Men jag somnade som en stock, dock med lampan tänd!

Nu sak jag dra på bartenderskolan, bästa programet just nu faktiskt.. Det föll mig i smaken! ;)

Puss



Kommentarer
Postat av: jossan

yees. uppdatering! :D

2010-10-27 @ 11:20:15
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0