Snart äre paradise hotel, OH YEAH

Idag har jag vart duktigt och jobbat, var dock kaos på jobbet eftersom att flera telefonlinjer låg nere och det var dubbelt så mycket jobb för oss alla! Efter det var jag och tränade.. Så nu är jag go och glad!

Var så j*vla skönt att börja kl 7 imorse, då knappt en kotte är ute och det är bara allmänt skönt att kvacka runt. Man får sitta ner på tunnelbanan och inte stå och trängas som sillar i en sillburk och någon hostar en rätt i ansiktet. Människor är riktigt fräsiga må jag säga! Hur som helst, jobb imorgon igen. Det ryktas om att det är halloween på lördag(?) jag som alltid har valat klä ut mig. Får se hur det blir med det..

Hade inte så mycket att skriva idag,.. brist på fantasi antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0