I know how to make a boring blog posts

Ja det här är en utav dagarna som jag verkligen bara längtar hem. Saknar mina vänner där hemma, framför allt en har jag kommit fram till.. Allt känns bara så mycket jobbigare när man känner sig liten och obetydlig som man gör en bakisdag som denna. Igåår...Den kvällen vill jag inte ens prata om, bara glömma och gå vidare. Lättare sagt än gjort. Nej en sån där partynatt blir det aldrig igen, I continue to go my own way, and could'nt care less what others think., simple and good.

Vill typ bara komma in i vardagslivet och fördriva lite tid. Känns som att livet är rätt beiget nu. Inte nog med att vädret suger australiensk dase, så är vädret inte bara dåligt utan helt åt helvete värdelöst. Vaknade imorse av att det var STOORM. Var helt dygnsur bara jag skulle stänga igen balkongdörren, och det var man kanske inte helt beredd på. Annars, fortfarande inget jobb och jag har försatt mig i en situation där jag nu ser hur pengarna har sinat. För mycket shopping gynnar ingen tror jag. Eehhmmm.. lägenheten ser ut som ett bombnedslag och vi som inte har något som man ens kan använda för att städa så sitter vi här med gröna&röda plastjulgranar utspritt över hela mattan and I absolutely love it.*****äääj* Och alla smulor och andra trevligheter har flyttat in permanent i våran heltäckningsmatta.

Klag&klag, ska snart sova. Känner fortfarande mig typ onykter efter igår. Helt sjukt alltså... kanske inte är fullt nykter än, tar nog ett dygt till va...

PUSS PÅ ER! ät lite smågodis åt mig är ni bussiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0